‘Jammer genoeg ging de Vlaardingse Lentemarkt op Hemelvaartsdag niet door en dus bedachten de MDV-informatievrijwilligers een plan B. We zijn van 11.00 uur tot 15.00 uur met onze pop-upkraam bij Vlietzicht aan de Vlaardingervaart gaan staan. Op een strategische plek, tussen het fietspad en het parkeerterrein met een beeldschoon uitzicht over de polder. Onze kraam was door de meegebrachte banieren al vanuit de verte zichtbaar.

Alles zat mee: het weer, de locatie, de aanloop, de koffie van Vlietzicht en we waren met z’n drieën. Dat was maar goed ook, er was werk aan de winkel.  Maarten had z’n trucendoos meegenomen en was in topvorm. Hij en Aad liepen rond over het terrein en de kade, spraken automobilisten, fietsers en watersporters aan en stopten folders onder snelbinders en ruitenwissers. En het werkte!

Het was een gezellige, vrolijke, drukke dag met allerlei leuke gesprekken, we hebben veel folders en magazines uitgedeeld en uiteindelijk zestien enthousiaste nieuwe leden kunnen noteren. Onder wie de stuurvrouw van de Delftse C4 en de jonge plaatselijke sup-ondernemer. Misschien een ideetje voor de werkgroep Ledenactiviteiten?’

Bijdrage van Ria Zeeuw. Foto met v.l.n.r. Maarten, Ria en Aad. Meer foto’s op MDV-Facebook en –Instagram

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je ook de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.