De MDV-informatievrijwilligers hebben genoten van Koningsdag in Maasland. In de meimaand rukken ze uit naar Vlietzicht en Delft.

Donderdag 9 mei (Hemelvaartsdag) staan ze tussen 10.00 en 14.00 uur met een pop-upkraam bij restaurant Vlietzicht nabij de Vlaardingervaart. Kom gezellig langs voor een praatje met de vrijwilligers die iedereen graag van informatie voorzien en van handzame folders van fiets-, wandel- én vaarroutes. Uiteraard vinden ze het leuk als je lid wordt van de vereniging, of iemand als cadeau lid maakt,  om meer draagvlak te creëren.

En wegens het succes van vorig jaar staan de informatievrijwilligers niet één maar twee dagen, op zaterdag 25 en zondag 26 mei,  op de Hortus Plants & Art Fair (voorheen Hortusdagen & Botanische Kunstmarkt, adres ongewijzigd: Poortlandplein 6, 2628 BM Delft; tweede ingang a/d Kanaalweg, Delft). Altijd een evenement met een enorme diversiteit aan activiteiten.

Midden-Delfland Dag
Zaterdag 15 juni viert de Midden-Delfland Vereniging de 25e Midden-Delfland Dag. Op drie locaties staan de MDV-infovrijwilligers achter de kraam: de Levende Buitenplaats van Op Hodenpijl (Tramkade 25b, Schipluiden), Museum Het Tramstation (Otto van Zevenderstraat 6, 2636 HN Schipluiden) en in ’t Woudt. Hier vind je flyers met het programma van de dag. Online kun je het uitgebreide programma ook vinden, klik dan hier.

Heb je zin om ook informatievrijwilliger te worden? Je staat 2 tot 3x per jaar telkens zo’n 2 à 3 uur in een kraam en altijd met een ervaren vrijwilliger. Interesse? Neem contact op met Thea en/of Marjanne, de teamcoördinatoren, via infokraam@middendelflandvereniging.nl.

Foto met links de blauwgroene MDV-banner in beeld: Hanni Sosef. Meer foto’s op MDV-Facebook en Insta.

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je ook de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.