SAMSUNG
Op zondag 21 september jl. vond de Rabobank Sponsorfietstocht plaats. Er waren dit jaar 14 leden die voor de vereniging gefietst hebben en daarmee is zo’n 100 euro voor de verenigingskas bij elkaar gebracht. Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat de fietsers een leuke en gezellige dag hebben gehad. Hieronder een (foto)verslag van Peter en Marjanne Zuijderwijk, leden van de Midden-Delfland Vereniging die mee gefietst hebben.

“Samen met mijn man hebben wij  voor de Midden Delflandvereniging de 30 km gefietst. Het startpunt was bij Hudito in Delft. Marloes Arkesteijn stond namens het bestuur ons bij de fietsenstalling al op te wachten. Zij bood ons namens de vereniging een leuk zakje aan met daarin een versnapering voor onderweg en mooie prentkaarten van Midden Delfland.
De weg ging via Delft, Delfse Hout, langs mooie bossen en paden richting Delfgauw waar bij sporthal de Viergang de eerste stempelpost was.
Daar was het gezellig druk, er was koffie/thee en andere versnaperingen te verkrijgen. De muziek op het plein bracht de tussenstop een gezelligheid voor de deelnemers.
Het tweede gedeelte van de route ging verder via de Bieslandse bossen en de Ackerdijkse plassen.
Tijdens het fietsen genoeg stops om te genieten van de mooie omgeving, de mooie boerderijen, en uitkijkposten. Via de weilanden en de polders bracht de route ons naar het eindpunt.
Het gebied van de route biedt zeker perspectief om te fietsen maar ook zeker om te wandelen, deze wandelingen zijn te vinden in de 40 Ommetjes” van de Midden-Delfland Vereniging.”

SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG  SAMSUNG
SAMSUNG  SAMSUNG