Het jubileumjaar zit er alweer op voor de Midden-Delfland Vereniging. Voorzitter Koos Karssen blikt in een eindejaarsfilmpje terug, en kijkt vooruit. Het AD liet hem begin januari ook aan het woord.

Een greep uit de hoogtepunten van 2017: de aftrap met de vrijwilligersbedankavond, de ALV met o.a de huldigingen van Frits van Ooststroom en Pia van Oord,  de lezing van Herman Pleij  en het 3000ste lid. En niet over het hoofd te zien: de speciale dubbeldikke Midden-Delfkrant, gewijd aan verandering.

Er staat alweer een vrijwilligersbedankavond op woensdag 14 februari op stapel, maar ook de StadLandNetwerkbijeenkomst op donderdag 19 april en de Midden-Delfland Dagen in het weekeinde van 16 & 17 juni.

Er zijn daarnaast plannen voor stadsbijeenkomsten voor leden en niet-leden, o.a in Schiedam, onder het motto ‘Midden-Delfland (Vereniging) komt naar u toe!’.

Witte kerst ho ho ho homaar
Het eindejaarsfilmpje van Albert Tieken en Heleen Paalvast werd in echte kerstsfeer opgenomen bij MDV Partners Theo Hoek en Corine Langelaan.  Een witte kerst zat er echter niet in. De webredactie wenst niettemin iedereen fijne feestdagen en alle goeds voor een gelukkig, gezond en groen 2018!

In het nieuws:
https://www.ad.nl/westland/natuur-met-elkaar-beschermen~ae9b0cd6/ (ook in papieren edities van AD Delft en Westland)