Afvalinzamelaar Irado uit Schiedam is de nieuwste Partner van de Midden-Delfland Vereniging. ‘Wij vinden het belangrijk om een bijdrage te leveren aan dit mooie gebied. Bij Irado staan natuur en zorgen voor het milieu hoog in het vaandel. Doordat Midden-Delfland grenst aan Schiedam en Vlaardingen voelen wij ons zeer verbonden met dit gebied en zijn we blij dat we een rol kunnen spelen in het behoud hiervan’, zegt directeur André Hertog van Irado.

André Hertog zette zijn handtekening onder de sponsorovereenkomst, samen met MDV-voorzitter Koos Karssen die zich ingenomen toonde. Irado, actief in o.a. Schiedam en Vlaardingen, heeft veel kennis van afvalbeheer, de zorg voor ‘buiten’ en duurzaamheid.

Naast het zo efficiënt mogelijk inzamelen van afval, met de grootst mogelijke milieuwinst, helpt het graag inwoners om het afval beter te scheiden en de hoeveelheid afval te verminderen. Daarnaast is Irado actief op het gebied van groenonderhoud. Scholen en (wijk)verenigingen kunnen terecht voor ondersteuning bij opruimacties.

MDV Partners
De andere MDV Partners zijn Golfbaan Delfland, 2administrate, B&B Rechthuis van Zouteveenadministratiekantoor de PoolleeuwTechnisch Installatiebedrijf Van den BergBrood- en banketbakkerij Theo HoekLangelaan bloemen & planten, alle uit Schipluiden, Partycentrum Onder Ons  en Westvest Notarissen, beide uit Delft, Stout Grafische Dienstverlening uit Vlaardingen en vastgoedontwikkelaar Wilgenrijk uit Maassluis.

Zij laten zo zien dat ze het Midden-Delflandgebied een warm hart toedragen en tonen zich maatschappelijk betrokken ondernemingen die hun steentje bijdragen aan mooi Midden-Delfland. Dankzij hun bijdragen kan de vereniging blijven werken aan tal van activiteiten.

Meer weten
Heeft u interesse, doet u mee? Misschien wilt u nadere informatie over MDV Partners en een kennismakingsgesprek? Neem dan contact op via partners@middendelflandvereniging.nl of bel  het secretariaat/Lisa van Uffelen 06-42105407 (bereikbaar op maandag en woensdag).

Foto: Irado

In het nieuws:
https://issuu.com/wlmedia/docs/md-2019-11-21?e=9673442/67691292 uit De SchakelMiddenDelfland (p.1)