Hoe zouden jonge mensen deze coronatijd beleven en invullen? Drie jonge gastauteurs vertellen daarover in de nieuwe Midden-Delfkrant.

Daarnaast staan er vier pagina’s prachtige lentefoto’s in om in te halen wat je misschien gemist hebt of mist door aan huis gebonden te zijn. De Midden-Delfland Vereniging verspreidt daarom opnieuw het magazine digitaal, klik dan hier

Gelukkig zijn er ook de series met wilde eenden van Kees van Paassen en de buitenplaats Cromvliet in Rijswijk van Frits van Ooststroom. Op de gastenpagina lees je over het beeldenlandschap tussen Schie en A13 van Land Art Delft. Gemma van Winden-Tetteroo schrijft over 75 jaar bevrijding. Een blik in de toekomst van de melkveehouderij werpt Arie van den Berg en Kor Kegel neemt de lezers mee naar het Broekpolderbos. Onder het andere ‘leesvoer’: een recept met gevulde paprika’s, de column van D. Herder en een tuinsafari voor kids.

Het thema van de coverfoto’s is dit jaar mooie luchten; opmaak en druk zijn weer verzorgd door Stout Grafische Dienstverlening in Vlaardingen.

Coverfoto: Tiny van der Meer