Langelaan Bloemen & Planten uit Schipluiden heeft zich verbonden aan de Midden-Delfland Vereniging. Corine Langelaan zette haar handtekening onder de overeenkomst als nieuwste MDV Partner.  Zij draagt de vereniging al een warm hart toe. ‘Ik ben met mijn man al lange tijd lid van de vereniging.’

Corine Langelaan is ‘aangenaam verrast’ dat ook kleinere ondernemers de kans krijgen om laagdrempelig voor een relatief bescheiden bijdrage MDV Partner te worden.  Een artikel in De Schakel MiddenDelfland met brood- en banketbakker Theo Hoek zette haar op het spoor. ‘Wij heten ook Corine Langelaan van harte welkom!’, aldus Koos Karssen, die als voorzitter namens de Midden-Delfland Vereniging de partnerovereenkomst ondertekende.

MDV Partners
Ondernemers die zich bij MDV Partners aansluiten, laten zien dat ze het Midden-Delflandgebied een warm hart toedragen en dit willen behouden en versterken. Zij profileren zich hiermee als maatschappelijk betrokken ondernemingen en dragen bij aan de toekomst van Midden-Delfland. Dankzij de bijdrage van de ondernemers kan de vereniging blijven werken aan tal van activiteiten.

De andere MDV Partners zijn Golfbaan Delfland, Partycentrum Onder Ons, 2administrate, Westvest Notarissen, B&B Rechthuis van Zouteveen, Technisch Installatiebedrijf Van den Berg, Brood- en banketbakkerij Theo Hoek, Uitgeverij West Media en Wilgenrijk.

Contact
Wilt u nadere informatie over MDV Partners, neem dan contact op via partners@middendelflandvereniging.nl of 06-42105407.