Foto ondertekening3Op maandag 30 mei ondertekenden Koos Karssen, voorzitter Midden-Delfland Vereniging, en Rik Maaskant, directeur van Golfbaan Delfland, een samenwerkingsovereenkomst. Hiermee is Golfbaan Delfland de trotse eerste ‘gouden partner’ van deze mooie groene streekvereniging.

‘Het is het groene karakter dat ons verbindt en een samenwerking zo vanzelfsprekend maakt’, stelt Maaskant. ‘Een natuurvriendelijk en milieubewust beheerd golfterrein biedt voor de golfer een interessante en uitdagende omgeving en bevordert de beeldvorming van de golfsport als een ‘groene’ sport. Een goed natuur- en milieubeleid is bevorderlijk voor de gehele golfsport.  Zo hebben wij een eigen vogelaar en zijn wij in het bezit van GEO-certificering. Er ligt een prachtig fiets- en wandelpad langs de golfbaan, dus ook niet-golfers zijn van harte welkom om met een lekker drankje en hapjes van de rust en het groen te komen genieten’. Koos Karssen  geeft aan, mede dankzij het partnerschap, de groene samenwerking verder gestalte te kunnen geven in de komende jaren.

Bezoek www.delflandgolf.nl voor meer informatie over Golfbaan Delfland.