Decembermaand cadeaumaand. Voor superleuke cadeaus neem een kijkje in de MDV-webshop van de Midden-Delfland Vereniging.

Van het fietsboekje Kethel, Kandelaar en andere kernen, de Stilte naast de Stad-recreatiekaart tot de Boerderijenfietsroute. Of de 50 Ommetjes-wandelfolder. Gratis af te halen op kantoor in Schipluiden, of tegen verzendkosten kun je ze laten opsturen. Het foto- en verhalenboek Knotwilgen en andere kanjers is in de aanbieding voor € 5.

Of maak iemand blij met een MDV-mok, met erop een koe, kievit, knotwilg of Woudtse kerk, klik dan hier.

Vogels en schapen
Andere leuke cadeauboeken zijn Het mooie vogelwoordenboek van vogelaar en taalliefhebber Toine Andernach (klik hier om dit net uitgekomen boek bij Toine zelf te bestellen) en De herder en de hond van Lex Thoen (klik hier en je leest waar je het boek van Lex kunt aanschaffen).

MDV-lid
Lest best: maak iemand als cadeau MDV-lid. Hoe meer mensen zich aansluiten, hoe sterker de Midden-Delfland Vereniging staat om op te komen voor het mooie Midden-Delfland! Eén klik is voldoende. Voor nog geen € 2 per maand vind je elk kwartaal de Midden-Delfkrant, het verenigingsmagazine, op de mat. En elke 2 jaar een themanummer of special: Dilemma’s & Midden-Delfland heet de editie van 2023.

Foto: Marjanne Zuijderwijk