Vrijdag 15 december is de jaarlijkse kerstmarkt in Overschie. Met sfeervolle kramen en overal lichtjes. Ook de Midden-Delfland Vereniging is van de partij.

Vanaf 17 uur kun je kerstinkopen doen in de Overschiese Dorpsstraat. De ca. 50 kramen, waaronder de MDV-kraam, bieden uiteenlopende cadeaus, kerstversiering en allerlei winterse lekkernijen.

MDV-cadeautips
Enkele MDV-cadeautips: het fietsboekje Kethel, Kandelaar en andere kernen, de Stilte naast de Stad-recreatiekaart, de Boerderijenfietsroute of de 50 Ommetjes-wandelfolder (alle gratis). En niet te vergeten het fraaie foto- en verhalenboek Knotwilgen en andere kanjers.

Of maak iemand als cadeau lid van de vereniging. Voor amper € 2 per maand krijg je de Midden-Delfkrant, het (kwartaal)magazine, de maandelijkse digitale nieuwsbrief incl. activiteitenagenda en andere (financiële) ledenvoordelen. Hoe meer leden, hoe sterker de vereniging staat om op te komen voor het mooie Midden-Delflandgebied!

Save the date: maandag 18 maart MDV-stadsbijeenkomst in Overschie
Om alvast te noteren: maandagavond 18 maart is de MDV-stadsbijeenkomst in Overschie. Locatie: Theater In de Lugt (De Lugt 17, Rotterdam) om de hoek van de Dorpsstraat. Wees welkom!

Foto Overschiese Dorpsstraat en Grote Kerk: Ria Zeeuw