De jonge prijswinnaars van de kleurplaatwedstrijd voor Midden-Delfland Dag zijn zaterdag in het zonnetje gezet bij de Belevenisboerderij Schieveen.

De schaapsherder nam de kinderen mee voor een kijkje bij zijn schapen, geiten en kippen,  en daarna door het land om vogels te spotten. Bij terugkomst stonden pannenkoeken klaar. De blije gezichten spraken boekdelen.

Midden-Delfland Dag za 19 juni
Zaterdag 19 juni is het Midden-Delfland Dag is iedereen van harte welkom bij de belevenisboerderij. Ook in Kethel dorp, Schiedam Kethelpoort, bij de Babbersmolen en de Levende Buitenplaats Op Hodenpijl in Schipluiden is er van alles te beleven. Er is open dag bij de Groene Raat met zijn voorbeeldtuinen, het milieucentrum NME, de Boshoek met zijn unieke zeediorama en speelpolder Het WIJland  Kinderen kunnen meedoen aan o.a wildplukken en een polderslootexcursie; zwemkleding niet vergeten als het zulk lekker weer blijft!

Theeschenkerij ’t Kethelhuys is het vertrekpunt (11.00 uur, 14.30 uur) voor een historische wandeling door Kethel dorp. Bij de speelpolder starten om 10.00 uur en 14.00 uur stiltewandelingen m.m.v. Rianne Collignon.

Bij pop-upkramen van de Midden-Delfland Vereniging liggen o.a. programmaflyers en (gratis) wandel- en fietsroutes klaar.

Geef elkaar de ruimte, houd afstand (1,5 mrt) en neem voor de zekerheid mondkapjes mee. Binnen mag het mondkapje af als iemand zit.

Foto: Marjanne Zuijderwijk

Meer foto’s staan op MDV-Facebook, Instapagina of MDV-Twitter