‘Eén van de talloze voordelen om vrijwilliger van de Midden-Delfland Vereniging te zijn is de jaarlijkse vrijwilligersavond. Woensdag 20 september was het weer zover. Bij MDV-Partner Onder Ons in Delft werden we welkom geheten door penningmeester Ron van Wijk. Voorzitter Koos Karssen was verhinderd wegens ziekte maar gelukkig al herstellende. Koos, namens alle aanwezigen, een heel voorspoedig herstel toegewenst!

Ron kweet zich uitstekend van zijn taak en gaf een helder overzicht van wat de verschillende MDV-werkgroepen het afgelopen jaar zoal had bezig gehouden. We hebben bepaald niet stilgezeten met z’n allen! Het ledental nadert de 3300, vertelde Ron bovendien. Vervolgens was het tijd voor het uitgebreide buffet, zoals altijd bij Onder Ons fraai gepresenteerd en zeer smakelijk. Aan alle tafels waren er geanimeerde gesprekken en veel gezelligheid, zo te zien en te horen.

Tot slot was er een optreden van Marloes Arkesteijn met haar gitaar. Zij zong onder meer het indrukwekkende Midden-Delflandlied, een ballade op tekst van Tineke van Gils.  En zij vertelde over haar werk en inspiratie als passend besluit van deze in alle opzichten positieve avond.’

Blog/bijdrage: Ria Zeeuw. Foto: Heleen Paalvast