De Midden-Delfland Vereniging heeft door omstandigheden moeten besluiten om de geplande thema-avond op maandag 25 september in Rotterdam Overschie te annuleren. Het bestuur betreurt dit zeer.

Op het programma stond o.a. een feestelijke presentatie van het themanummer 2023 van de Midden-Delfkrant. Met deze full color Special (52 pag.) wil de vereniging bijdragen aan de discussie over de toekomst van het o zo mooie maar tegelijk kwetsbare Bijzonder Provinciaal Landschap van Midden-Delfland.

Deze bijzondere uitgave valt in de septembermaand op de mat bij de leden, partners en anderen. De allereerste exemplaren zijn aangeboden aan Zuid-Hollands gedeputeerde Anne Koning en Delfts burgemeester Marja van Bijsterveldt, voorzitter van de Landschapstafel BPL Midden-Delfland.

Op de stadsbijeenkomst in Overschie zou verder een boswachter van Natuurmonumenten alles vertellen over buitenplaats De Tempel.

De vereniging is nog in beraad over volgende stappen (bijv. het organiseren van discussie-avonden), houd website en nieuwsbrief in de gaten. Heb je vragen, opmerkingen? Neem gerust contact op via secretariaat@middendelflandvereniging.nl of 06-42105407 (bereikbaar op ma en woe).

Foto aanbieding MDK-themanummer, v.l.n.r. Leo Pols (namens bestuur), Marja van Bijsterveldt, Anne Koning en Pia van Oord (namens redactie): Albert Tieken

Volg je ons op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je de vereniging steunen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, dat kan al vanaf € 5. Klik vast hier.