Spannend is het altijd of het weer mee zal zitten op het Boerenoogstfeest. De zon brak op tijd door en honderden bezoekers vonden hun weg naar de Adrianushoeve.

De streekmarkt werd goed bezocht. Het aanbod mocht er zijn: zelfgemaakte druivensap, pompoensoep, jam, wijn, honing, kaas, vachten, ecologisch tuinmateriaal. Shepherd’s Pie trakteerde op een muzikaal optreden en Jan van Leeuwen op demonstraties schapen drijven. De jongste bezoekers kregen geen genoeg van het kabouterpad lopen en pompoenen verven in de stal. Voor de inwendige mens waren er versgebakken pannenkoeken en broodjes hamburger.

En natuurlijk waren er ook de kramen van de organiserende verenigingen. de Midden-Delfland Vereniging, ANV Vockestaert en de Schaapskudde Vockestaert, met info over hun doel en activiteiten. Tot volgend jaar op zaterdag 12 oktober!

Het Boerenoogstfeest werd mede mogelijk gemaakt door Fonds 1818, gemeente Midden-Delfland, Loswal “De Bonnen” en Fonds Schiedam Vlaardingen e.o.

Foto MDV-infokraam: Lisa van Uffelen

Volg je ons op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je de vereniging steunen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, dat kan al vanaf € 5, klik vast hier.