De huidige MDV-website, het online uithangbord van de Midden-Delfland Vereniging, behoeft vernieuwing. Dat is ook niet zo gek voor een website die zeven jaar oud is, ook al zijn er in de loop der jaren updates uitgevoerd.

De werkgroep Web  en Wim Berendsen (bestuurslid Ledenwerving) hebben uitgebreid gebrainstormd over een nieuwe verenigingssite. Daarnaast zijn ideeën welkom voor een programma van eisen, een soort wensenlijstje is dat.

Heb je dus als MDV-werkgroep of individueel MDV-lid tips/suggesties/wensen/verzoeken, zet ze in een mail en stuur die naar web@middendelflandvereniging.nl. Wacht svp niet te lang om je input in te sturen: hoe eerder, hoe beter! Mocht er behoefte zijn aan een gesprek, dan kan dat altijd. Er is geen garantie dat alle wensen worden uitgevoerd, ze moeten natuurlijk uitvoerbaar en financieel haalbaar zijn.

Tekening: Len Munnik