Sociale media zijn niet meer weg te denken. Ook de Midden-Delfland Vereniging is actief op Facebook en Instagram. Vind je het leuk om de vereniging daarbij te helpen? Laat dan van je horen!

Een foto zegt vaak meer dan 1000 woorden. Met name via Instagram kun je razendsnel foto’s online publiceren. Het mooie Midden-Delfland levert de mooiste plaatjes op! Neem eens een kijkje op MDV-Instagram, en klik hier. Of anders op MDV-Facebook, klik dan hier.

Gespreid bedje
De MDV-werkgroep Web runt de website en de sociale mediakanalen van de vereniging. Een groep enthousiaste en gezellige vrijwilligers die met elkaar appen, mailen of bellen. En om de zoveel tijd steken ze de koppen bijelkaar en vergaderen dan in het verenigingsgebouw de Koe.

Ofwel, als nieuwkomer val je in een gespreid bedje! Nieuwsgierig geworden? Meer weten? Neem dan contact op via web@middendelflandvereniging.nl. Of bel Heleen: 06 – 53258397.