Op 4 december was het moment aangebroken dat voorzitter Koos Karssen namens de Midden-Delfland Vereniging en het echtpaar Mirjam en André de Jong van Brasserie De Schie, de nieuwe MDV Partner,  hun handtekeningen zetten.

Restaurant Brasserie De Schie is een verrijking voor het Midden-Delflandgebied. Deze splinternieuwe locatie is heel sfeervol ingericht en met prachtige terrassen, een juweeltje dat ontdekt moet worden. De fiets- en wandelroutes van de vereniging leiden je er vanzelf naar toe.

Voor Mirjam en André is het logisch dat zij met hun bedrijf partner worden, zeggen zij. ‘Vijftien jaar geleden zijn wij aan de Kandelaarweg komen wonen. Wij kijken uit op de Noord-Kethelpolder. En met dit restaurant verwezenlijken wij onze droom. Gasten verwennen die net als wijzelf fan zijn van ons mooie Midden Delfland.’ Je vindt het restaurant halverwege Delft en Kethel aan de Kandelaarweg 123, 3047 EV Rotterdam, 010-4702717. www.brasseriedeschie.nl.

Foto: Wim van der Eijk