Wanneer begint de lente nou echt? Nou, als de nieuwe Midden-Delfkrant op de mat ploft!

Veel aandacht in het MDV-verenigingsmagazine voor de Schie, met een artikel over de Binnen-Schie vol jeugdherinneringen van gastauteur Koos van der Eijk en een bijdrage over de nieuwe MDV Partner, Brasserie De Schie, van de hand van Ceciel Sillevis. Frits van Ooststroom bladerde met genoegen in een boek over de Oost-Abtspolder, die met de bochtafsnijding van de Schie weer een beetje kleiner is geworden.

En in het voorjaar loop je je warm voor een nieuw seizoen. Annemiek van Adrichem maakt een ommetje met vrijwilligers van de Pluktuin Schipluiden, Aad van Winden steekt zijn licht op bij de educatieboerderijen die deze dagen weer honderden schoolkinderen ontvangen en Kees van Paassen schrijft over avontuurlijke kievitjonkies.

Verder een prachtige foto met bloeiend fluitenkruid op de middenpagina, geschoten door Tiny van der Meer. Ook de coverfoto van Renata de Wit met een foeragerend kluutkuiken mag er zijn. En als extraatje een weidevogelspecial, aangeboden door het Weidevogelpact Midden-Delfland. Veel lees- en kijkplezier gewenst!

Coverfoto: Renata de Wit

In het nieuws:

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je de Midden-Delfland Vereniging steunen en de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.