Op Instagram kom je de mooiste, leukste en grappigste foto’s tegen. Ook de Midden-Delfland Vereniging is actief op Insta, Facebook etc. Vind je het leuk om de vereniging daarbij te helpen? Laat dan van je horen!

Het Midden-Delfland levert de mooiste plaatjes op! Klik hier en neem een kijkje op MDV-Insta. Of anders op MDV-Facebook, klik dan hier.

Gespreid bedje
De MDV-werkgroep Web runt de sociale mediakanalen van de vereniging. Ervaren vrijwilligers zijn het dus als nieuwkomer val je in een gespreid bedje. Nieuwsgierig geworden? Meer weten? Neem contact op via web@middendelflandvereniging.nl. Of bel Heleen Paalvast: 06 – 53258397.

Ruimte
De werkgroep Ruimte zoekt ook versterking. Ligt je interesse en mogelijk expertise op het vlak van RO-plannen en wil een steentje bijdragen, neem vrijblijvend contact op en stuur een mail naar ruimte@middendelflandvereniging.nl. Of bel Leo Pols: 06 – 50528863. Meedenken hoeft overigens niet automatisch te betekenen dat je ook werkgroeplid wordt. Daarin sta je helemaal vrij.

Foto: Tiny van der Meer

Volg je ons ook op MDV-Facebook- en –Instagram? Liken/delen wordt gewaardeerd! En wil je de Midden-Delfland Vereniging steunen en de Midden-Delfkrant ontvangen, word lid of maak iemand (familie, buur, collega) bijv. als cadeau lid, klik hier voor het inschrijvingsformulier. Ben je al lid en breng je een of meer leden aan, dan ontvang je een leuke verrassing, klik hier en lees meer hierover.